Deze tekening is voor Brent, mijn oud-kotgenootje. Hij vroeg me iets te maken voor zijn studentenvereniging (Medica) in Leuven. Dus binnenkort prijkt dit op de T-shirts van Medica ^^
En dit schetsje is van deze week: mijn nieuwe kapsel! Volgende week ga ik naar de kapper om dit modelletje erin te krijgen. Hope it works!
I'll tell you how it went...

Geen opmerkingen:
Een reactie posten