
Het was een koele winteravond. Ik dacht kom, ik heb zin in wat goeie vooruitzichten en ik nam mijn nog ongebruikte Lenormand-kaarten bij me. Dat zijn kaarten die, in tegenstelling tot tarotkaarten, veel meer toekomstgericht zijn. Van al die bijkomende zever over je openstellen voor energie en krachtvelden in de kamer geloof ik niet veel. Maar zo was er de voorspelling dat ik in mijn nabije toekomst een bericht zou krijgen dat me erg blij zou maken. En ja hoor, de volgende dag toen ik wakker werd, zat het welkome bericht in mijn inbox: mijn lens en flits waren gearriveerd in de winkel! Te verwachten? Natuurlijk.
Dus, dit weekend heb ik een paar leuke kiekjes gemaakt om mijn lens (en flits) uit te testen. Opgewonden dat ik ben, kan ik het dan ook niet laten om mijn foto's op mijn blog te zetten!!Behold!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten