Mijmeringen, herinneringen en fabelachtige fantoomverschijnselen...
dat is wat mijn stekkie herbergt.
woensdag 28 januari 2009
Birds in winter
Vanmorgen werd ik wakker met de zon op mijn raam en vogeltjes die de nieuwe dag aankondigden. En voor het eerst in lange tijd kon ik zeggen dat ik heerlijk geslapen had. En voor het eerst merkte ik dat ik glimlachte toen ik mijn ogen opende.
Who am I? There's no stranger question to ask.
In numbers, I'm 23 years living on this planet, I'm 1,60 meter big, etc.
In words however, I'm just a person who likes to think about all kind of stuff, likes to get excited about little things and tries to appreciate all things that come to her.
ik ben mede-blij dat jij je blij voelt!
BeantwoordenVerwijderen