woensdag 28 januari 2009

Birds in winter

Vanmorgen werd ik wakker met de zon op mijn raam en vogeltjes die de nieuwe dag aankondigden. En voor het eerst in lange tijd kon ik zeggen dat ik heerlijk geslapen had. En voor het eerst merkte ik dat ik glimlachte toen ik mijn ogen opende.

1 opmerking: